Wirtualny spacer i wnętrza 3D – podnieś widoczność firmy w Mapach Google

Wirtualny spacer i wnętrza 3D – podnieś widoczność firmy w Mapach Google

Model 3D. Skieruj się tu, aby skorzystać z usług fachowców.

Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepszy sposób na zaprezentowanie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, które zamierzają np. wynająć. Dla wielu klientów opcja zwiedzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Czym zatem są modele 3D oraz spacer wirtualny? Jak można zastosować taką wizualizację do promocji i dlaczego powinno się to robić? Odpowiedź przedstawiamy poniżej.

Do czego przyda Ci się wirtualny spacer z wnętrzami 3D?

Wnętrza 3D to wykonany na podstawie kilkunastu zdjęć model 3D danego budynku, który oglądany jest niczym “dom dla lalek”. W takim modelu widzimy układ wszystkich lokali, a my możemy go przesuwać, zbliżać i skupiać się na wybranych pomieszczeniach. Model jest udostępniany klientom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni dostęp do kompletnej bryły nieruchomości oraz do wnętrz 3D. Niezależnie od przygotowania samego rzutu i modelu wnętrza 3D, możemy także zdecydować się na wersję interaktywną ze spacerem wirtualnym. Jest to najpopularniejsza opcja. Polega ona na tym, że prócz oglądania wyłącznie modelu 3D pomieszczeń, przykładowo siedziby przedsiębiorstwa lub hotelu, możemy przenieść się jednym kliknięciem do dowolnego lokalu, a potem zacząć jego oglądanie od środka. Wirtualny spacer VR daje możliwość również przechodzić do kolejnych wnętrz podobnie w rzeczywistym życiu.

Wirtualny spacer 3D w biznesie – gdzie je zamieścić?

Z wykorzystaniem modeli 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie dokładnie pokazać odbiorcom konkretny budynek i jego pomieszczenia. Taką formę promocji można zastosować do prezentacji restauracji, pracowni czy hotelu, jak również w prosty sposób pokazać dużemu gronu odbiorców wygląd naszego zakładu pracy “od środka”. Wnętrza 3D możemy również wykorzystać, jeśli sprzedajemy posiadłość, żeby przyszli nabywcy mogli szczegółowo zapoznać się z nieruchomością.

Wnętrza 3D wraz ze spacerem wirtualnym opłaca się przygotować z kilku przyczyna. Najistotniejszy z nich to sposobność opublikowania ich w wizytówce Google Moja Firma, na naszej stronie firmowej lub udostępnianie ich w innych przydatnych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D daje również świetną możliwość zachęcenia klientado skorzystania z naszych usług. Osoby, które poznają bliżej naszą firmę obdarzą ją znacznie szerszym zaufaniem i odbiorą jako profesjonalną markę. Jest to również znakomita metoda na zabłyśnięcie na tle konkurujących z nami podmiotów, ponieważ aktualnie – pomimo ogólnego dostępu do tej technologii – większość firm jej nie wykorzystuje. Model wnętrza 3D można zdobyć bardzo szybko — należy po prostu powierzyć jego przygotowanie doświadczonemu fotografowi.

Kontakt:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]

Post Author: