Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO. Uzyskaj więcej szczegółów.

Kiedy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem wybrać rzetelną firmę SEO? Warto kierować się sugestiami ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać solidną agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, iż cały sektor SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Yandex, Baidu lub Yahoo, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły jest to nierealne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym według Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie objaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego główną konkurencją,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Pracownica Google akcentuje także, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą wymierne efekty dopiero po kilku miesiącach działań.

Post Author: