Pozycjonowanie to wiele czynności ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi czy też produktu.
Google ocenia wszystkie witryny internetowe na podstawie około dwustu różnorodnych faktorów. Wynik tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uznają np. PageSpeed, linkowanie (off-site oraz on-site), a także jakość contentu.
Wpisując w wyszukiwarkę Google jakiekolwiek słowo, użytkownik dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Jakie adresy pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Na pewno te, których zawartość jest dobrze nasycona przemyślanymi frazami kluczowymi. a jednocześnie niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na komputer, jak i urządzeniach przenośnych), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także liczba linków odsyłających do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to specjalistom z agencji SEO
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, wobec tego warto zostawić optymalizację oraz pozycjonowanie stron i sklepów www ekspertom. Dobrym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz także marketingu internetowego czy programowania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie w Google jest teraz koniecznością!
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do zarządców stron www, które służą do demonstracji i sprzedaży usług lub produktów przedsiębiorstwa. Decydując się jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej bądź ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Wedle szacunków aż 97% osób szuka w internecie informacji o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu lub strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta wybierze naszą ofertę.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]