Uzyskaj fachową pomoc profesjonalistów z agencji SEO Kraków na http://tinyurl.com/zqpfzh4.
Firmy oraz administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, by dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań . Nie mając wiedzy w zakresie SEO i nie śledząc każdego dnia wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugi sposób to utworzenie etatu dla specjalisty od SEO, jednakże nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki przewidziane na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza fachowcami od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od grafiki, content marketingu, kampanii Google Ads i programowania, którzy służą merytoryczną pomocą w tych sferach.
Firma SEO – postaw na taką, która funkcjonuje na rynku od lat
Polskich agencji SEO jest bez liku. Na co zwrócić uwagę w trakcie szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy wybrać firmę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale również tych reklamowych czy kreatywnych, co roku się zwiększa, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona duże doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować szerokie portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO często na swoich stronach dodają sekcję z historią tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy wypada przeanalizować studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po agencji, a także to jakie trudności udało jej się rozwiązać i z jakimi branżami pracowała. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: zawiadamia o harmonogramie zadań na zbliżające się miesiące, a także przekazuje sprawozdanie z ukończonych działań i ich efekty.
Inna licząca się kwestia to personalizacja oferty i dostrojenie zakresu prac do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o dodatkowe dane o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszperać samodzielnie w sieci, jak np. informacja o realizowanych uprzednio pracach SEO czy o najważniejszych dla klienta usługach albo artykułach, które chce wypromować.
Opłata za rezultaty – czy to właściwa forma rozliczenia z agencją SEO?
Z nieufnością powinno się podejść do firm SEO, które sugerują współpracę z opłatą za wypracowany efekt. W takim modelu zleceniodawca płaci agencji SEO dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników bądź do Top5). To wciąż często napotykany model rozliczeń, lecz wiąże się ze znacznym zagrożeniem – można bowiem osiągnąć szybki efekt za sprawą naruszania standardów ustalonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm też nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, więc sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o opłatę za działania firmy SEO, to rzadko jest ona stała – zwyczajowo w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, by opracować dokładny audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają dużo mniejsze.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]