Przed firmami, które jadą na targi albo zamierzają poprowadzić promocję, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on przecież nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale także być na tyle przydatny, by na co dzień go wykorzystywali i tym sposobem rozwinęli przywiązanie do marki. Takim gadżetem są właśnie torby z nadrukiem.
Rodzaje toreb z nadrukiem
Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie dostrzeżemy, iż pod hasłem “torba” ukrywa się wiele produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – najbardziej przydatny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy lub logo na płóciennych, bawełnianych oraz jutowych torbach na ramię zawsze doskonale wygląda i jest wystarczająco trwały, by długo zachować się na tkaninie. Następnym plusem tych toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia oraz rodzaju torby, cena zazwyczaj rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy można wykonać też na torbach sportowych, podróżnych czy na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy dużych sympozjów oraz wykładów. Rzecz jasna, cena toreb tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest wówczas znacznie wyższa – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Co zamówić wraz z torbami z własnym nadrukiem?
Podmioty organizujące działania marketingowe z reguły zlecają równoległe wykonanie wielu typów gadżetów. Powinny więc szukać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na koszulkach, zagłówkach bądź pozostałych praktycznych produktach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które wciąż są popularne wśród klientów.