Jak sprawdzić widoczność i pozycję w Google?

Zastanawiasz się, w jaki sposób sprawdzić widoczność swojej strony internetowej w Google? Dowiedz się więcej na temat pozycji witryn w organicznych wynikach wyszukiwania i poznaj narzędzia, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pozycjonować swój serwis na wybrane frazy! Co to jest pozycja strony w wynikach organicznych Google? Wpisując w okno zapytania wyszukiwarki internetowej produkt, usługę lub […]

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z kluczowych dziedzin współczesnego marketingu internetowego, której głównym celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, tak aby potencjalni klienci mogli łatwo znaleźć daną stronę, produkt czy usługę. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania stron internetowych ich obecność w sieci jest praktycznie niewidoczna. Dlatego właśnie […]

Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych artykułów i usług spowodowała, iż każda firma pragnie obecnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak widoczność na wysokich miejscach wyników wyszukiwania. Sporo małych przedsiębiorstw, świadczących usługi wyłącznie w określonym […]

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

Aby odbiorca wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale też postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne wyczerpujące i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Sferyczne zdjęcia panoramiczne – użyj ich do wyróżnienia firmy na Facebooku

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niesłychanie popularna i nowoczesna forma prezentowania pomieszczeń lokali usługowych czy firm. Głównie widzimy je przeglądając Google Street View oraz wizytówki Google Moja Firma, ale także napotykamy je na najczęściej używanym portalu społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość dodania na tablicy firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak zatem możesz użyć panoramy sferyczne […]

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem wybrać rzetelną […]

Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców

Firmy oraz administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, by dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań . Nie mając wiedzy w zakresie SEO i nie śledząc każdego dnia wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i […]

Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?

Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i sprawdź, jak dobierać hashtagi do Twoich postów! Czym jest hashtag? Hashtagi to nic innego jak frazy bądź dłuższe wyrażenia zapisane bez użycia spacji i poprzedzone […]

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie […]

Wirtualny spacer i wnętrza 3D – podnieś widoczność firmy w Mapach Google

Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepszy sposób na zaprezentowanie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, które zamierzają np. wynająć. Dla wielu klientów opcja zwiedzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Czym zatem są modele […]